torstai 14. marraskuuta 2013

Oma nurkkani


Löysin kirppikseltä oman huoneeni nurkkaan nojatuolin. Tuoli ei ihan ole sitä mitä olen etsinyt, mutta hinta ratkaisi oston. Mutta muut ovat olleet liian kalliita ja samalla rikkinäisiä tähän juttuun(sitten kannattaa jo ostaa uusi), koska tarkoituksena vuorata tuoli peitolla(toivottavasti tulevaisuudessa itse virkatulle isoäidin tapaisella peitolla..)

 

Olen halunnut jo pitkään tuolia, jossa voin omassa rauhassani olla koneella ja tehdä käsitöitä. Ja kun saan vielä hyvän lampun, jota tähän nurkkaan olen myös hakenut ja haku jatkuu edelleen, niin olen tyytyväinen nurkkaukseeni. Kori langoille ja keskeneräiselle töille olisi myös tarpeen.
Tuoli maksoi vaivaiset 5e, joten ihan sama vaikka heti hajoisi. Se on sentää nahkainen ja aivan ehjä, yhtä ei päällepäin näkyvää kohtaa on fiksattu, mutta ei tosiaankaan vaikuta minun käyttööni.

 

Samalla kerralla löytyi kaksi puista kynttilänjalkaa, valkoinen iso sorvattu 3e ja pieni punainen 0,5e.

 

 

 

Ostin myös pieniä virkkauslankoja 1,20e kerä( yht.4,80, kun neulekurssin kaveri oli maksanut 18e käsityöliikkeessä, tuotoksesta myöhemmin), isoja käpyjä 10kpl ja ruostuneita metalli nappeja 6kpl kaikki yhteensä 14,65e.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! Ilahdun niistä todella!